2020

23 januari. För första gången så var det bangolfaktiviteter både i Örebro och i Lindesberg. Trevligt spel på båda platserna och sedan en gemensam fikastund.
Tolv personer spelade sammanlagt och så fanns det åskådare både i Örebro och Linde.

22 januari var det 17 personer inne på hemsidan – det är ett rekord – så många har aldrig varit inne på hemsidan under en dag tidigare.

22 januari Det var 15 personer som träffades på Haga Värdshus. Trevlig samvaro och god mat gjorde att stämningen blev hög.

22 januari Rytmikkursen startade för terminen med både en nybörjarkurs och en fortsättningskurs.

15 januari Ett golfspel har fraktats till Lindesberg och Linden, Första golfomgången med det egna spelet blev det 6 som spelade och tre åskådare. Vi avslutade mötet med gott kaffe och kaffebröd som Christina tagit med sig. Gruppen vill att det bildas en Lokal förening i Lindesberg, flera är beredda att vara med i en sådan styrelse. Månadsmöten i Lindesberg är beslutade på onsdagar med lite olika program. Det fattas ännu program till alla dagarna men flera i gruppen håller på och söker personer i Lindesberg som kan bidra.

På torsdagar kommer gruppen i Lindesberg att spela golf på Linden mellan 14- 16.

9 januari årets golfturnering startade på Bubblis Butik och Café på Storgatan 29 D i Örebro. Vi var 13 stycken som samlades och turneringen flöt på i samma anda som tidigare med glada skratt och aktivt spel. Vi känner att det är trevligt att ses och att komma igång igen efter helgerna.